HTML

Fashion is where you find it

Divatról egy divatrajongótól

Friss topikok

  • lady with an attitude: Most olvasom, hogy Makány Márta. Most mondjam, hogy nem lepődtem meg? :/ (2011.09.15. 18:29) Epic fail
  • lady with an attitude: Én is csak divatblogokon találkoztam még vele, remélem, a Glamour azért hirdeti. Tényleg nagyon jó... (2011.09.11. 12:45) Express yourself don't repress yourself!
  • lady with an attitude: Zseniális megfogalmazás, és mennyire egyetértek! :) (2011.09.10. 16:53) New York, New York...

Express yourself don't repress yourself!

2011.09.07. 22:04 lady with an attitude

Esküszöm, nem akarom hanyagolni frissen indított blogomat, csak még kiélveztem a nyár utolsó (?) napsugarait, és igyekeztem némi barnaságot konzerválni az őszi napokra.

Most máris találtam valamit, amit muszáj megosztanom, mert a kezdeményezés pontosan azt a célt tűzte ki maga elé, ami nekem is szívügyem:

Unod, hogy unalmasabbnál unalmasabb szettek jönnek veled szembe az utcán az embereken? Nem szereted, ha egy merészebb cuccot veszel fel, összeszisszennek a hátad mögött, a szomszéd Marika néni meg hívja Anyádat, mert valami baj lehet ezzel a gyerekkel? Hát akkor itt egy remek alkalom számodra, amikor simán összekeverheted a szezont a fazonnal, sőt, erre külön biztatnak is.

A Glamour magazin ugyanis október 15-én divattüntetést rendez. Várnak és elvárnak mindenkit, aki úgy gondolja, a divat a kultúra része kell legyen és nagyobb figyelmet érdemel a mindennapokban. Azokat, akik szerint az öltözködés az önkifejezés egyik formája, és nem feltétlenül kell leélni az életünket a farmer póló kombóban. Bár, akinek inge, az azt vegye magára. Flasmob is készülődik a fashioniszták megmozdulásából, bátraké a szerencse, hisz akár nyerhetsz a legszuperebb szettel 250 ezer forintot. Részletek addig is folyamatosan a glamouronline-on.Tehát trendforradalom készül, tessék komolyan venni és kitüntetni ezt a rendezvényt a figyelmeddel! Október 15 - 15 óra, Aréna Pláza. Ne hagyjuk, hogy elszürküljön a budapesti élet, színesítse mindenki a maga ruháival és egyéniségével a világot! Ja, mondtuk, hogy nincs egy rongyunk se?!

Az én gondolataim a tovább mögött

Nagyon szeretném, hogy ez a rendezvény sikeres legyen. Annyival érdekesebb lenne a hazai divatélet, színesebb a magyar utcakép, ha eltűnne (vagy legalább mérséklődne) az a jelenség, hogy aki egy kicsit is merészebb, érdekesebb összeállítást vesz fel, annak szúrós szemekkel, undok fintorokkal, és csípős megjegyzésekkel kell számolnia. Miért nem lehet az emberekben annyi szabad szellem, hogy elfogadják, hogy mindenki azt visel, amit akar, amiben jól érzi magát? Pontosan ezért sokan nem merik felvenni azt, amiben szívük szerint mutatkoznának, mert nem akarják, hogy "csúnyán nézzenek rájuk", és mit kapunk? Legjobb esetben is fél éves lemaradást a nemzetközi divattól, szürke tömeget, a középszerűség diadalát. Amikor a divat mindezzel szembe kell hogy menjen. Ha te is egyetértesz valamivel az itt leírtak közül, válogass össze egy stílusos, de meghökkentő szettet október 15-ére, és csatlakozz a rendezvényhez! Kis lépés, de ha neonszínű combcsizmában teszed meg, még akár nagy is lehet. ;)

2 komment

Címkék: rendezvény divattüntetés

A bejegyzés trackback címe:

https://fashioniswhereyoufindit.blog.hu/api/trackback/id/tr243210114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dramaFan 2011.09.11. 12:42:41

Szia! Remélem sokan elmennek erre a rendezvényre, mert szerintem nagyon izgalmasan hangzik. De szerintem nincs eléggé beharangozva. Én is tőled hallok először erről. Gondolom mész fotózni XD Lehet hogy én is szívesen kinéznék rá, és végül is több szem (vagyis fényképező) többet lát :P

lady with an attitude 2011.09.11. 12:45:11

Én is csak divatblogokon találkoztam még vele, remélem, a Glamour azért hirdeti. Tényleg nagyon jó ötlet, mindenképpen menjünk!
süti beállítások módosítása