HTML

Fashion is where you find it

Divatról egy divatrajongótól

Friss topikok

  • lady with an attitude: Most olvasom, hogy Makány Márta. Most mondjam, hogy nem lepődtem meg? :/ (2011.09.15. 18:29) Epic fail
  • lady with an attitude: Én is csak divatblogokon találkoztam még vele, remélem, a Glamour azért hirdeti. Tényleg nagyon jó... (2011.09.11. 12:45) Express yourself don't repress yourself!
  • lady with an attitude: Zseniális megfogalmazás, és mennyire egyetértek! :) (2011.09.10. 16:53) New York, New York...

Fesztiváldivat

2011.08.13. 20:25 lady with an attitude

Imádom a fesztiválokat. Nem csak jó zene és jó buli a köbön, hanem elképesztő szerelések jönnek szembe lépten nyomon, külön program figyelni az emberek öltözetét, önkéntes divatbemutató többezer fő részvételével. Egy fesztivál egyébként már önmagában kihívás, ami az öltözködést illeti, hoszen sokminden eleve ki van zárva, ha praktikusak is akarunk lenni (nyitott cipőben soha!), viszont gyakorlatilag minden belefér, ami az extremitást illeti, és ha az embernek van egy kis humora is hozzá, nagyszerű dolgokat lehet kihozni belőle. Van, aki persze úgy ahogy van, poénra veszi a dolgot, idén láttam óriás rózsaszín nyúlnak és Super Mariónak öltözött fesztiválozót is, de az örök kedvencem egy pár évvel korábbi fesztiválról a srác volt, aki egyenesen Jézusnak öltözött, autentikus hajjal és arcszőrzettel persze, földig érő hosszú fehér ingruhában, és mezítláb, az összeállítást pedig az a kb. 20 főt számláló csapat tette tökéletessé, akik áhitatos arccal követték őt mindenhova.

Én ilyen babérokra nem török, de a hóbortos ötletek jöhetnek, az én fejemen is rajta maradt még a hazafelé szállító taxiban is a papírból készült aranykorona, amit az egyik borbárban tettek a fejemre (klérdezte is utána mindneki, hol lőttem). Mi csajok legtöbben elsősorban arra megyünk, hogy úgy legyünk divatosak egy fesztiválon, hogy az még a kényelmesség és praktikum elvárásainak is megfelelő legyen (értsd: ne kelljen folyton a ruhánkat igazgatni, és tudjunk árkon-bokron át is gázolni, ha kell), nagy kedvencem pl. Emma Watson fesztiválszerkója, amiben azt hiszem, a tavalyi Glastonbury-n jelent meg:

Na persze Louis Vuitton fűzővel és Burberry gumicsizmával könnyű. Minden tiszteletem azoké, akik a high fashiont beleviszik a fesztiváldivatba, földi halandóknak viszont maga az alapötlet lehet megjegyzésre érdemes: egy nagyon nőies, és elsősorban elegánsnak ható darabot kombinálni sportos cuccokkal (a farmer csodákra képes), és persze jól jön az univerzális Ray Ban Wayfarer. Csinos ÉS laza.

Idén a Szigeten legtöbb lány a farmershort+bikinifelső+színes napszemüveg összeállítást részesítette előnyben, és aznap, amikor kint voltam, az időjárás volt oly kegyes, hogy nem kellett elővadásznunk a szekrényből gumicsizmáinkat, ami amúgy vicces tud lenni, mint kiegészítő, de én akkor is a napsütésre és a Conversre-e szavaok, ha már választani lehet.

Kíváncsi vagyok, TI milyen érdekes fesztiválszerelést láttatok idén, ha esetleg képek is vannak, jöhetnek! Mi volt a legviccesebb, legmeghökkentőbb összeállítás?

Tovább mögött pedig az én idei szigetes outfitem:

Zöld laza, hosszú trikó, rajta saját rajzommal, alatta piros húzott mini top (ilyenkor jobb, mint a melltartó), és felhajtott szárú sötétkék farmershort, meg persze nekem is Ray Ban, ezúttal piros, úgy tűnik, éreztem, hogy piros lesz az aznapi karszalag. :)

És ti milyen szerelésben szerettek fesztiválozni?

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál sziget rajz saját elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://fashioniswhereyoufindit.blog.hu/api/trackback/id/tr943151435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása